Billtobox

Billtobox, dé digitale link tussen accountants en ondernemers

die zorgt voor minder administratie en meer tijd

Billtobox zorgt ervoor dat iedere ondernemer altijd en overal digitaal verbonden is met zijn accountant. Een factuur ontvangen via mail? Een bonnetje ontvangen op restaurant? Een factuur ontvangen in je brievenbus? Gedaan met alles bij te houden in een dikke map. Vanaf nu stuur je als ondernemer deze documenten snel via pc, tablet of smartphone door naar jouw boekhouder die alles onmiddellijk digitaal ontvangt in een overzichtelijk klantendossier.

 

Alle documenten worden nu digitaal doorgestuurd naar het boekhoudkantoor, zo kan jij als accountant structureel doorheen het jaar alle documenten snel en efficiƫnt verwerken. Jouw klant heeft zo altijd en overal een accuraat overzicht van zijn huidige financiƫle status, en jij als accountant kan zo je klanten sneller bijstaan met het
juiste advies.

Een win-win voor beide partijen! 

Dit is slechts het topje van de ijsberg.
Ontdek wat je nog allemaal met Billtobox kan doen!

Voor ondernemers

 

Eenvoudig facturen opmaken en verzenden

Met Billtobox heb je minder dan 60 seconden nodig om een verkoopfactuur op te maken en te verzenden naar jouw klanten.

Stuur al je btw-bonnetjes in 1,2,3 door naar je boekhouder

Dankzij onze handige app heb je overal en altijd de kans om jouw bonnetjes door te sturen naar je boekhouder. Neem een foto van het bonnetje vanuit de app en deze wordt onmiddellijk doorgestuurd naar jouw boekhouder. Zo simpel kan het zijn!

E-facturen verzenden naar de overheid

Ook dit is een fluitje van een centje via Billtobox! Wij zijn namelijk het toegangspunt tot het Peppol-netwerk. Hierdoor wordt het versturen van facturen naar de overheid kinderspel.

 

Voor accountants

 

Go digital en wees telkens een stapje voor

Zeg vaarwel tegen die stapels papier door over te stappen naar deze digitale tool! Via Billtobox ontvang jij alle documenten van jouw klanten in een overzichtelijk online klantendossier. Zo wordt kwartaalstress terug kwartaalplezier.

Gedaan met manueel overtypen van factuurgegevens

Dankzij de ingebouwde OCR worden de facturen geanalyseerd en worden de gegevens automatisch van de afbeelding gelezen. Dit zorgt ervoor dat u en uw personeel meer tijd krijgen voor het adviseren van bestaande klanten, en het aannemen van nieuwe klanten!

Biedt je klant net dat beetje extra

Naast jouw expertise en advies krijg je met Billtobox ook de kans om jouw klanten nog dichter in contact te brengen met jouw kantoor. Via het digitaal portaal hebben ze hun trouwe accountant altijd op zak en kunnen zij zo snel en eenvoudig alle nodige documenten aan jou bezorgen.

Zin om Billtobox beter te leren kennen?

Wij helpen u graag verder met al uw vragen

Contacteer ons