Accountants

Billtobox voor accountants

Een online platform dat de administratieve rompslomp tussen jou en je klant wegneemt. Zo krijg jij meer tijd om financieel advies te geven. 

Wat is
Billtobox?

Billtobox is een online platform dat de administratieve rompslomp tussen jou en je klanten wegneem. Dankzij Billtobox kunnen jouw klanten al hun facturen en documenten altijd en overal digitaal met jou delen.

Doorheen het jaar ontvang jij alle nodige facturen, bonnetjes, documenten digitaal van al jouw klanten via 1 druk op de knop. Je klanten delen via hun pc of zelfs via hun smartphone onmiddellijk hun ontvangen of verstuurde facturen.

Piekmomenten tijdens kwartaalaangiftes verdwijnen en werkdruk wordt werkplezier. Hoe we dat doen? Door de facturen van jouw klant, via Billtobox automatisch te versturen naar jouw boekhoudsoftware. Onze slimme OCR (een afkorting voor software die ervoor zorgt dat tekens, cijfers en letters van papieren documenten omgezet worden in leesbare gegevens op jouw computer) zorgt ervoor dat alle gegevens precies op de juiste plaats terecht komen in jouw boekhoudsoftware. Makkelijker kan niet. 

Benieuwd hoe het werkt?

 

Vermijd dat jouw klanten op het einde van het kwartaal helemaal gestrest bij jullie langskomen met een map vol papieren. Het piekmoment op het einde van ieder kwartaal is omgetoverd naar het consistent ontvangen van alle nodige documenten doorheen het jaar. Zeg vaarwel tegen die administratieve rompslomp en krijg terug de kans om meer tijd te maken voor het aanwerven van nieuwe klanten en het geven van financieel advies.

Welke voordelen zijn er nog?

Benieuwd naar de ervaring van onze partners?

Hier laten we enkele aan het woord

 

“Dankzij Billtobox geven we onze klanten precies wat ze willen: maximale ontzorging.”

Xavier Delattre - Delattre

“We zetten alle documenten zo snel mogelijk in BilltoBox, want het platform doet al het werk voor ons.”

Christophe Meesters - Fiscotax

“Dankzij Billtobox verstrekken we de informatie bijna in real time, waardoor we de klant beter kunnen adviseren.”

Daniel Lorent – Gecco

Ben je nieuwsgierig en wil ook jij je kantoor (nog meer) digitaliseren? Dan is Billtobox jouw partner. Wij bekijken samen met jou de noden, zoeken naar de beste oplossing en kijken naar de meeste ideale uitrol voor jou en jouw kantoor. Heb je vragen? Het Billtobox-team staat steeds paraat om jou en jouw kantoor te helpen op weg naar de digitale toekomst. 

Ontdek het hier 

In samenwerking met :

 

Activeer Billtobox voor je kantoor en al je klanten

Wens je digitaal alle documenten en facturen te ontvangen van jouw klanten? Dan helpen wij jou graag bij de koppeling naar al jouw klanten.
Ons Billtobox-team staat voor jou klaar.

Contacteer ons