Ondernemers

Billtobox is de digitale link

Zeg vaarwel tegen die administratieve rompslomp en beheer al je administratie nu eenvoudig via één handige tool.

Vereenvoudig je administratie met Billtobox, de digitale link tussen jou en je accountant.

 

Via deze beveiligde software kan je via laptop, smartphone of tablet facturen aanmaken, verzenden en ontvangen, betalen, archiveren en automatisch delen met je accountant. Dat betekend gedaan met die stapels papieren op je bureau. Doe snel en eenvoudig je administratie altijd en overal.

Als ondernemer loopt het verwerken van je administratie niet altijd van een leien dakje:

  • Verloren documenten

  • Lange avonden op kantoor

  • Hoofdpijn

  • Race tegen de klok

  • Soms zelfs chaos...

En dit zelfde verhaal ieder kwartaal opnieuw.


Een KMO-ondernemer besteedt maandelijks gemiddeld dertien uur en twintig minuten aan financiële administratie. Maar wat als je deze tijd kon investeren in iets anders?


Wel, daar komt Billtobox in the picture. Billtobox is een online platform dat ervoor zorgt dat jij meer tijd krijgt om bezig te zijn met waar je goed in bent: ondernemen en je zaak uitbouwen.