Wat is BilltoBox ?

BilltoBox is een online platform met geïntegreerde app. Het is een platform waarmee je snel en slim boekhoudt en de papieren rompslomp kwijtraakt. Dankzij BilltoBox heb je meer tijd voor advies en begeleiding van je klanten.

BilltoBox is een samenwerking tussen BE.accountants en UnifiedPost en is beschikbaar voor alle leden van het IAB en BIBF.

Waarom BilltoBox gebruiken?

Herken je deze situaties?

  1. Je klanten hebben nog niet alle facturen aangeleverd voor het afgelopen kwartaal
  2. Je klanten hebben één of meerdere facturen over het hoofd gezien
  3. Het uitwisselen van facturen met je klanten is een heuse karwei

Heb je minstens één keer “JA“ geantwoord? Dan is BilltoBox de oplossing voor jou.

  • BilltoBox maakt voor eens en voor altijd komaf met deze problemen.
  • Je klant verstuurt en ontvangt zijn facturen in een veilige online omgeving.
  • De facturen worden automatisch door de OCR service omgezet in een ubl (xml) formaat en naar de accountant doorgestuurd.
  • De facturen worden bij de accountant, dankzij de integratie met het boekhoudpakket, automatisch in de boekhouding ingelezen.
  • Je klant ontvangt, na verwerking, alle metadata van de facturen. Wat de dagelijkse opvolging van vervaldagen eenvoudig maakt.
Ontdek er meer over :
Schrijf je nu in op een webinar

Hoe werkt BilltoBox ?

Kies een van de vier methodes om de documenten van je klanten te verwerken. Je keuze is afhankelijk van de boekhoudsoftware die je gebruikt.

ADM Solutions

Beheer van de volledige documenten flow, van zowel periodieke als permanente dossiers, in het accountantskantoor.

Hoe werkt het

ADM Solutions is een IT bedrijf met een eigen ontwikkelingsteam, gespecialiseerd in de digitalisatie van documentenstromen.
We hebben een jarenlange ervaring opgebouwd in de accountancy sector. Vereenvoudiging van werkprocessen door automatisering van  boekhoudkundige processen, documentstromen, workflows en archivering, daar zijn we sterk in. Onze unieke producten voor automatische uitlezing van facturen (OCR en IDR technologie) zoeken zelf intelligent naar alle velden op een factuur. Wij staan open om elk boekhoudpakket in onze oplossingen te integreren.
Onze archiveringsmethode voldoet aan de wetgeving m.b.t. legaal archiveren en beschikt over geavanceerde opzoekmogelijkheden.
Voor de eindklanten voorzien we een portaal met toegang tot hun persoonlijk archief. Voor de eindklanten voorzien we een portaal met toegang tot hun persoonlijk archief.
Met onze oplossingen kan men dus in een handomdraai transformeren van papieren naar digitale processen.
Wij, ADM solutions, willen dé IT partner zijn voor document management oplossingen en het automatisch uitlezen van facturen.

Softwarekoppelingen

Expert/M, Top Account, Adsolut, Briljant Account, VERO, Exact Online, Winbooks, Sage BOB 50, Octopus, Furoo, Syneton, Teamleader, Fid-Manager, Dave, Illico Soft, Silverfin

Onea

Onea automatiseert de integratie van de documenten van uw klanten in de boekhouding.

Hoe werkt het

Dankzij Onea software worden automatisch boekhoudregels voorgesteld. U controleert de voorgestelde verwerkingsregels. De informatie van de geboekte stukken vloeit terug naar de BilltoBox omgeving van uw klant.
Meer info: www.onea.be

Softwarekoppelingen

Exact Online, Unit4, Octopus.

BilltoBox Files

BilltoBox Files is een gratis uitwisselingsplatform vergelijkbaar met Dropbox of Onedrive maar geheel geintegreerd met BilltoBox. De documenten van uw klanten staan er klaar voor verwerking.

Hoe werkt het

In BilltoBox Files krijgt u automatisch per klant een folder. Daarin ontvangt u elke factuur in e-fff formaat. U boekhoudsoftware kan daar de documenten ophalen.

Softwarekoppelingen

Alle boekhoudsoftware die e-fff / ubl bestanden kan importeren. Contacteer ons voor meer info.

Yuki

Yuki is een boekhoudplatform geïntegreerd met BilltoBox.

Hoe werkt het

De facturen gaan rechtstreeks naar boekhoudplatform Yuki. De informatie van de geboekte stukken vloeit terug naar de BilltoBox omgeving van uw klant.

Softwarekoppelingen

Yuki

Wat kost BilltoBox?

Gebruik BilltoBox helemaal GRATIS voor het beheer van de aan- en verkoopfacturen van je eigen vennootschap.
Wenst u meer informatie over wat BilltoBox kost voor uw klanten? Klik hier.
Accountants pack
Gratis 1
50 000
facturen/jaar
Aankoop- en verkoopfacturen
Functionaliteiten +
Ontvangen van klantendocumenten in
BilltoBox Files
Accounting link
Ontvangen van facturen
Facturen online aanmaken
Document center
Legaal archief7 jaar
PDF naar e-fff (manueel)
PDF naar e-fff (Geïntegreerde OCR)
Coda opslag
App
Mercurius aflevering
Opties +
Print & Post 21,10 € / doc
Aditionele documenten 31,00 € / doc
Debiteurenbeheer
Koppelingen +
BilltoBox Files0 € / doc
Onea0,18 € / doc
ADMS 40 € / doc
ACCOUNT AANMAKEN
1. Afhankelijk van uw factuurtransfer of pre-accounting tool, kan er een extra kost zijn (zie prijstabel).
2. Prijs berekend op de huidige prijs van een postzegel, met name 0,80 €.
3. Aditionnele documenten zullen gefactureerd worden aan een prijs per document alvorens het jaarcontract verloopt. De eenheidsprijs hangt af van het contract.
4. Vereist een ADMS abonnement gebaseerd op volume. Prijzen voor de omzetting van PDF naar UBL via ADMS : bij een Premium abonemment betaalt u € 1 per dossier , bij Basic en Smart abonnementen betaalt u € 4 per dossier met een minimum van € 100 en maximum € 400. Er wordt een eenmalige installatiekost van € 500 aangerekend.